دلم خیلی تنگ شده
کلبه ی خلوت من
درباره وبلاگ


من مریم 20 ساله هستم.امیدوارم از مطالب خوشتون بیاد.در ضمن نظر یادتون نره

پيوندها
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه ی خلوت من و آدرس maryam33.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 53636
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1

شروع کد تغییر شکل موس -->

نويسندگان
مریم

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, :: 10:59 :: نويسنده : مریم

 

دلم خیلی تنگ شده.....

.....برای کسی که وقتی ناراحت بودم میتونستم بهش پناه ببرم

.... برای کسی که وقتی می ترسیدم حامی من بود

.

.

.

 

نمی دونم کجای این دنیا گمی/ هنوزم با منی یا که جدا شدی

اینا تقصیر منه ، دلامون نزدیک همه/به خاطر منه بینمون انگیزه کمه

 



نظرات شما عزیزان:

saghar
ساعت23:51---11 ارديبهشت 1390
دلم واسه شوهرم تنگه. وبلاگه خوبی داری. به وبلاگه من هم سری بزن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: